Just nu

Jag tillbringar dagen på SPA! Det ni! 😉


Min chef och hennes bästa vän hade sedan långt tidigare bokat in det här SPAbesöket idag. Sedan kom de på att jag också skulle följa med, men jag blev ju såklart för snål mot mig själv. Haha! 
Men det slutade med att jag blev medbjuden i försenad julklapp och för tidig födelsedagspresent av min chef ❤️ 

Vi kom hit till Marholmen vid 12 och högg in på den uppdukade brunchen. Och lite bubbel.

Och nu är vi i spat. Skönt!

De andra två är på behandling men jag nöjer mig gott med bad, bastu och bok. 

Framåt kvällen styr vi in till staden för utgång. Mat och lite dans. Klackarna i taket! 😊


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken dag :-) Passa på och njut, det är du värd. <3

2017-02-25 @ 15:21:22
Postat av: Syrran

Härligt!! Det är du värd. Njut, ha så kul och hälsa 😀

2017-02-25 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0