Starten på veckan

Det såg riktigt ruggigt ut ute så vi höll oss inne, men framåt lunch knackade rastlösheten på i de små kropparna så vi gick ut en sväng. Gick en liten runda med jycken och fick syn på ekorren uppe i ett träd. Vi stannade och sjöng "ekorrn satt i granen" för den. Den satt och tittade på oss och undrade nog vad vi höll på med 😊 

När vi sjöng "hoppade från tallegren" så hoppade den faktiskt från sin tallegren! Haha! 😊 

Vi var bara ute en liten stund innan vi gick in och åt lunch men det kändes faktiskt lite vårlikt i luften måste jag säga ❤️ Men våren är långt bort än. Det lär nog komma mer snö tror jag.
Men några lyckopiller hittade jag i trädgården! Julrosen blommar och knoppar för glatta livet och Magnolians knoppar har vuxit på sig ❤️

På eftermiddagen lurade jag in farfar hit så jag kunde åka till jobbet lite tidigare och slippa vänta till Peter kom hem. 

Jag kom hem igen lagom till nattningen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0