Fixar själv

Även stora Herrn i huset har fått en kalender i år igen ❤️
(null)

Och jag skaffade mig själv en egen igår. 
De såldes ut för 15 kr 
(null)

- Meeeen!!! Vi vill också ha sån, gnällde ungarna när de fick se den.
- Fast ni har ju varsin chokladkakender, vanlig kalender OCH paketkalender. Räcker inte det? Jag har ju ingen....
- Men mamma! Det är ju 4.e idag och det är ju bra! Då har ju du fyra luckor att öppna nu och då får vi ju alla varsin! Kläckte Albin ur sig.
- Hahaha! Nejnejnej! Denna är MIN! Bara MIN! Kontrade den egoistiska mamman 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Smart kille ❤

2018-12-05 @ 21:48:48
Postat av: Farmor

Ajajaj... Hoppas att han inte blir politiker eller jurist :-) han kan redan förhandla som bara det....

2018-12-06 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0