Söndagen 25/11

Hade Elsa avslutning på dansen.
Föräldrar och syskon var inbjudna att titta och vara med. Det var väldigt många som kom.
Alla tre grupperna körde tillsammans och det var fullt ös.
Elsa var jätteduktig och sååå modig! Hon tom. halkade med på den andra gruppens uppvisning. Haha! Det var några nya danser och rörelser för henne men hon grejade det också. Så nu är hon förberedd inför nästa termin, då ska ju hon hoppa upp ett steg till just andra gruppen 👍

Efteråt var hon så nöjd och stolt ❤️
(null)
(Albin däremot fick något riktigt larvryck och betedde sig som en liten skitunge. Klängde runt benen både på pappan och mig och barnslade sig något otroligt. Pappan tvingade tom. ut honom ur gympasalen mitt i uppvisning i försök att få stopp på larvigheterna...)

Efteråt åt vi middag hos farmor. Även det blev något kaosartat. Albin hade fortfarande snedtändning och Elsas nerver släppte och blev galet trött och grinig. 
Så vi åt och åkte hem ganska omgående.
Jag var dessutom helt slut av mina onda bihålor 🤯 

Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Duktiga Elsa! Kul att du gillar att dansa så mycket.

2018-12-06 @ 21:33:47
Postat av: Mormor

Duktig tjej. Du får visa oss dansen i jul ❤

2018-12-07 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0