Förra lördagen

Planen var att jag skulle ha en liten födelsedagsbjudning här hemma i efterskott och barnen var inboka på övernattning hos farmor. 
Vi lämnade dom där redan på förmiddagen och sedan åkte jag och Peter in till Stockholm och avverkade årets Trädgårdsmässa.
På hemvägen stannade vi och tvättade av bilen. Något jag velat och verkligen behövt göra i fleeera veckor, men det har ju varit så jävla kallt om nätterna så jag har inte vågat göra det pga. risken att ha en helt igenfrusen bil nästkommande morgon 🙈

Någon "fest" blev det aldrig. Gästerna var sjuka.
Men Jessica kom iallafall så det blev en trevlig kväll med lite vin och virkning.
Peter höll mest till nere vid tv-spelet 😉


Peter åkte iväg på jobb efter frukosten på söndagen och jag och Jessica avverkade en lätt och smidig flyttstäd.

Peter hämtade hem ungarna från farmor på eftermiddagen efter jobbet. Dom hade haft det så bra och inte längtat så jättemycket efter mamma och pappa 😉
Albin hade dock tyckt att det var lite svårt att sova pga. bilarna på gatan utanför och smällen av porten ute i trapphuset.
(null)
Promenad med Skorpan ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0