Förra veckan

Såhär långt är denna vecka en helt vanlig vecka utan sjukdomar och tråk. Förra veckan var det ju andra bullar, Elsa var tokdunderförkyld och hemma hela veckan.
Peter var hemma måndag och tisdag med henne och jag på onsdagen och torsdagen. Fredagen tog farmor och farfar som vanligt.

Eftersom hon inte hade någon feber alls så åkte hon och jag och gjorde några småjobb på onsdagen. 
Packade med paddan, frukt och Festis i ryggsäcken 😅 Mycket nöjd tjej ❤️
(null)
Innan vi hämtade Albin på dagis vid 14 så hann vi stanna till vid lager 157, djuraffären och Jula. Samt dela en liten choklad ute i vårsolen. 

På torsdagen höll vi oss hemma hela förmiddagen. 
Vi var ut och plockade påskris och Elsa hängde i massa ägg.
Knappt en timme innan vi skulle åka och hämta Albin på dagis så bestämmer sig Elsa för att hon vill ha pannkakor till lunch.
Hon har full koll på att det faktiskt finns både ägg och mjölk så att det räcker 😅 Ingen återvändo alltså, bara att sätta igång och brassa pannkakor lite snabbt... 
(null)

När vi hämtat Albin så åkte vi in till Norrtälje. 
Jag bytte ett halsband jag fått i födelsedagspresent och efter det gick vi och fikade.
Peter slutade lite tidigare och kom och hämtade ungarna så jag kunde göra iallafall ett av dagens två jobb. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0