Just nu

Fint födelsedagsväder ❤️
(null)

Jag fick födelsedagssång, paket och frukost på sängen imorse.
Förmiddagen ägnade jag åt omvårdnad av mina sådder samt lite nysådd. 
Jag har gått en runda med stavar och när jag var tillbaka var lunchkorven färdiggrillad. Och den åts ute på soldränkta trappan.
Nu har jag gjort mig lite kaffe och fortsätter njuta ❤️

Elsa grejar inne och Albin och Peter jockar ute. 


(Lite mer kräka har vi hunnit med också under förmiddagen. Denna gång Albins tur. En kräk och sedan mådde han tipp topp. 1,5 timme senare var han ute och skogsjobbade. Jäkla märkligt...) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på din dag, lilla gumman ❤
Hoppas Albin får vara frisk nu och att ni klarar er.

2018-03-18 @ 14:09:15
Postat av: Pappis

Har själv petat ner ngr frön tomat o ngr förgro slanggurkor

2018-03-18 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0