Ärthjärna

Vilket klantarsle jag är! Skulle till bm klockan tre i dag. Trodde jag... Just innan jag åker hemifrån straxt efter två slänger jag en bläng på kalendern på väggen där jag igår skrev in tiden. Just det, 14.00 står det! Skit också, jag missade tiden!
Får ringa i morgon bitti och hoppas på att få en ny tid...
Hur som helst så åkte jag in och handlade ändå. Men shit vad jobbigt det är att gå i affären och plocka ihop allt man ska ha, sträcka och böja sig vid hyllorna, tänka och plocka i och ur kundvagnen. Men tar jag det vääääldigt långsamt så går det :)
Har sjukt ont i ischiasen även i dag. Ska nog försöka leta fram min vetekudde och se om den kan hjälpa något. Har även haft en hel del sammandragningar dagen till ära och bebis har varit ganska så lugn. Antar att den samlar krafter nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0