Bläää

Vad är det man får se denna dag när man vaknar? Jo, en j*vla massa snö!!! Mer än en decimeter har det kommit och inte sjutton har det slutat snöa än heller....

Nico har varit skit jobbig i natt. Har stått och tittat ut mot fönstret eller suttit i soffan och skällt flera gånger. Undra på vad? Snön?
I vanliga fall brukar Peter vakna när han skäller och ryta i åt honom eller hämta honom. Men i natt sov han som en stock och hörde inget alls. Så det var jag som fick gå upp tre gånger tror jag och få tyst på byrackarn! (annars brukar jag låtsas sova när han håller på ;)

Vi gjorde ett försök med melodikrysset nu på morgonen. Men vi klarade det inte :(

Nu snurrar tvättmaskinen, jag har lagt i ordning mina sättpotatisar för groning och Peter har diskat och eldat lite... Så nu ska vi bara sitta och vänta och vänta och vänta....


Ja just det, båten hämtades och såldes i går. Snabba puckar!


Kommentarer
Postat av: Helen Karlsson

Stackars er. Vi har sol och 5 plusgrader men blåsten är kall. Mormor hälsar. Kramar från moster

2012-04-14 @ 12:09:33
Postat av: Mamma

Stackars er! Och stackars Nico, klart han måste få skälla lite.

2012-04-14 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0