Fredag

Det såg fint ut med magen även denna gång. Magen har inte växt något sedan sist men jag hade likväl gått upp två kilo till....
Blev inbokad för igångsättning på torsdag nästa vecka. Då har jag gått 42 fulla veckor. Men barnmorskan trodde inte jag skulle behöva gå så länge. Hoppa hoppas att hon har rätt!!!

Snart ska jag och Nico åka och hämta Peter i Rimbo. De skulle sluta tidigare i dag. Så passar vi på att lämna bilen till verkstaden redan i dag så slipper vi tänka på det i början på nästa vecka.
Vi kom igår fram till att det är ju en långhelg som stundar och Peter jobbade i dag sin sista dag innan han blir pappa. Och sedan är det väl Kristi himmelsfärd som tajmas in bra till hans lediga pappa dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0