God natt

Jag var ute och körde skottkärra med sten i tidigare ikväll. Syster ordinerade mig det häromdagen. Dock utan resultat såhär långt. Det enda jag åstadkommit från dagens bestyr är en öm rygg och svullna fötter och ben.

En liten känsla jag har i lilltån är att imorgon kan vara den rätta dagen. Jag hoppas och ber om att jag kan få ha rätt!

Peter börjar jobba ända borta i Bromma imorgon, så han kommer vara ännu längre hemifrån än tidigare. Han är mer nervös och orolig över det än jag. Stackarn! Så det vore ju passande om det kunde hända nu så han slipper oroa sig.

Nu ska jag läsa ett par sidor i boken och sedan är det god natt.
Förhoppningsvis vaknar jag med hej dundrande värkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0