Hjärterum och stjärterum

Nu är alla påskdagar slut och vardagen väntar.
Har några saker in planerade i veckan så jag hoppas den rullar på relativt fort. Nästa helg är det trädgårdsmässa, nordiska trädgårdar på Älvsjö mässan. Det vore himla roligt att kunna gå på den även i år. Så jag hoppas jag har lite ork då. Peter har lovat att följa med :) Men vi får se... På eftermiddagen i dag har jag fått så himla ont i både ischiasen och av foglossningen. Hoppas det bara är tillfälligt!

Har faktiskt bäddat i ordning vaggan nu på eftermiddagen. Dock blev det trängre än vi trodde och hoppades i sovrummet :( Det är knappt att den får plats faktiskt. Men men, det får gå helt enkelt. Något mindre alternativ finns väl inte.
Men man kommer nog slå tårna i den många gånger och svära en liten vers :) Särskilt när jag måste stappla upp på toan mitt i natten.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad fin!! Bara bebis som saknas!

2012-04-10 @ 07:55:35
Postat av: Josefine

Så himmla mysigt det ser ut, nu får knytet komma ut =)

2012-04-10 @ 08:31:36
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, vad vi väntar och längtar!

2012-04-10 @ 12:03:36
Postat av: Katti

Jättefin vagga! Synd att det är så trångt i sovrummet. Det var dimensionerat för 1 person från början :-)

2012-04-16 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0