Jovars...

... det känns i kroppen efter min städ race i dag. Men jag har bara mig själv att skylla!

Peter kom hem tidigare i dag så vi åkte in till Norrtälje och handlade lite för helgen bland annat. Det införskaffades även en micro. Peter har tjatat om en hur länge som helst och nu gjorde han slag i saken. Frågan är bara vad han har tänkt använda den till nu? ;) Har vi klarat oss utan en i drygt ett år så känns det kanske inte så nödvändigt att ha en? Men jag kan ju ha fel :) Om inte annat får vi använda den till och poppa popcorn i alla fall!

Nu är det arga snickaren på tv och senare Kalla fakta med en granskning som jag är väldigt nyfiken på att se och höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0