Lördag

Denna dag har ägnats enbart åt soffan nästan med tvn som tidsfördriv. Peter somnade och sov bort halva dagen nästan :)
Lördagens middag bestod av raggmunk och fläsk. Jag har aldrig gillat det förut, men nu är jag sugen på det varje vecka! Vi åt det senast förra helgen också... Gott!
På eftermiddagen åkte vi till Kati för fika och lämna av jycken. Jag fick akupunktur för min ischias och hoppas det ska hjälpa. Tack snälla för stickandet :)
Nu är vi hemma igen och åter i soffan framför tvn. Fast inte ett skit finns det att se på! Ska nog plocka fram ostbågspåsen också.

I morgon ska vi ge oss i väg tidigt för att hinna med en brunch hos Emma och Johan i Solna. Har inte setts sedan förr förra julen tror jag. Så det ska bli himla skoj! Efter det far vi till stockholmsmässan och kollar in trädgårdsmässan. Ja vi får se hur jag klarar av att traska/vanka fram där... Peter tycker vi ska leta upp en rullstol :)

Innehållet i magen verkar inte vilja visa någon direkt lust med att titta ut än.... Ligger där inne och jäser i värmen. *suck*


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men nu har jag skrivit sluttentan så nu tycker jag knytet kan komma ut typ nu!! ;)

2012-04-15 @ 09:35:04
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0