Måndag morgon

Vaknade i natt 02.50 med en rejäl dos "mensvärk", tjoho tänkte jag! Var samtidigt så himla kissnödig men att ta sig upp ur sängen var en pina med den värken. Men det gick tillslut. Passade på att ta två värktabletter när jag ändå var uppe. Gick och la mig igen och hade verkligen så sjukt jävla ont!
Somnade om efter någon timme tror jag och vaknade igen vid 07.30 av några riktig "körare" i magen igen. Men sedan dess har det varit lugnt :( Nu har det ju gått flera timmar utan någon värk. Skit också! Men jag har jävligt ont i svanskotan istället...

Tänkte gå ut en sväng nu, solen har kommit igen!
Peter är ute och lagar växthuset nu med nytt glas där det var trasigt. Det har ju varit lite dragit där inne tills nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0