Mätt

Maten är intagen och jag har lagt mig på soffan. MÄTT! Fick beställning på köttfärslimpa i dag, så det var väl bara att lyda :) Premiär för mig att laga men den smakade helt okej ändå.

I förmiddags åkte jag med Therese och hennes minsta tjeja till Thuns. Ett par mjukbyxor (som jag nääästan kan ha nu:) och ett chockrosa nagellack rikare blev jag. En lunch hann vi få i oss också innan vi åkte hem.

Efter hemkomsten har jag enbart legat på soffan. Är jääätte trött! Sov som en kratta i natt. Liten i magen har hållit igång som bara den! Vilket är mycket ovanligt just nattetid. Har nog aldrig hänt innan... Och med det kom sammandragningarna och flera kissrundor. Hoppas på en bättre natt i natt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas du får sova gott i natt!

2012-04-17 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0