Onödigt vetande

Tack för peppningarna och ordrarna om att den ska komma ut. Dock verkar det hjälpa föga... I dag har jag haft extremt lite känningar. Trots rask promenad och lite spring samt knatande upp och ner i backar.

I morgon ska jag till barnmorskan igen för kontroll och då ska igångsättning bokas in. Tänker be en bön nu innan jag somnar om att få en tid innan onsdag nästa vecka. Men dock är det nog bara önskan... Tror de är ganska så strikta med att ej ge igångsättning innan 42 helt gångna veckor.

Har inte så mycket annat att berätta för er... Onödigt vetande är att Toyotan fick på sig sommardäcken i dag. Två helt sprillans nya dessutom! Så nu kan vi tuta och köra med den med gott samvete. Dock får den körförbud nu den siste då den ej gick igenom besiktningen. Men nästa vecka har den tid på verkstan och förhoppningsvis hittar de felet då och "släcker" tvåan. Min lilla pärla!!! <3

Nu upp på toa och sedan sussa. Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till hos barnmorskan. Vi väntar med spänning på vad som döljer sig där inne. Jag har semester idag (fredag) och har det lungt och skönt. Kramar moster och mormor

2012-04-27 @ 12:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0