Påskafton i bilder

Dagen har spenderats till största del ute. Vi har fixat och jockat lite i trädgården. Och ja, jag har också hjälpt till lite! :)
Bland annat så grävdes mitt land om lite. Vi slutförde arbetet med mina nysnickrade odlingsramar. Och Peter fick för sig att starta kriget med nyponrosorna. "Häcken" halverades på bredden och det blev bra. Bara och vänta och se hur länge det dröjer innan kriget fortsätter :)
Vi har nyligen nu proppat i oss fläskfilé och pommes. Riktig påsk mat ;)
För övrigt har jag inte plockat fram en enda påsk pinal. Inte ens ett litet ris med fjädrar... Jag har inte orkat. Har blivit så sjukt trött den sista tiden!

Saken i magen visar inga direkta tecken på att titta ut heller.... Hade ju suttit fint med en påsk bebis annars :) Men nej, den ligger där inne och jäser på sig och misshandlar mig inifrån ett tag till. Fast jag tycker mig nog se att magen sjunkit lite nu äntligen! Naveln har liksom halkat ner en bit ser det ut som :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad duktiga ni är. Och vilket fint väder. Här var "alla" och åt påskmat. Saknade er / moster

2012-04-08 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0