Sällis

Jessica var här i dag. Underbart med lite sällskap. Dock gjorde vi inte många knop utan mest drack kaffe och pratade strunt. Inte illa pinkat ändå :) Någon som blev ännu gladare av att se henne var ju såklart Nico. Hans ögon höll på att ploppa ur skallen när han såg vem som klev av bussen i förmiddags.

Nu har vi ätit middag och jag ligger en stund på sängen och smälter maten. Det är helt galet hur tung jag blir efter kvällsmaten varje dag och känner mig helt sprick färdig. Men efter någon timme är jag sugen på att äta något igen :)

Tänkte hoppa in i duschen nu. Peter spelar tvspel så det dundrar i hela huset. Lilla ponken :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag.

2012-04-03 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0