Alla är samlade igen!

Nu har mamma och pappa anlänt för en stund sedan och ett paket med massa kläder till Albin hade dom med sig (att han kräktes ner den ena bodyn innan den ens kom på och den andra 30 sekunder efter den kommit på är en annan femma ;). Ja jycken fick godis och vi en liten inflyttnings blomma också :)

Vi kom iväg på föräldraträffen förut också jag och Albin. Jag lyckades till och med hinna att få på mig smink dagen till ära! Så nog kände jag mig som en fräsch mamma till slut :) Tyvärr lyckades ju inte Albin somna fören cirka trettio minuter innan jag var tvungen att väcka honom och göra honom i ordning. Sedan var han vaken hela vägen in till Norrtälje och under hela träffen samt när jag stannade till på Rusta. Men under snabb visiten på Willys orkade han inte mer utan slocknade när vi stod i kassan och sov hela vägen hem. Men när bilen stannade här hemma öppnades dom två blå igen. Så från klockan tio imorse till klockan sex nu ikväll har han sovit max en timme. Inte konstigt att vi har en gnällig och kinkig bebis här nu. Men annars så var träffen bra trots att inte alla var med. Bebisarna hade vuxit och mår alla bra. Stundvis blev det väldigt hög ljudvolym då både två och tre bebisar tyckte det blev lite långtråkigt :) Albin snackade på som sjutton och höll ett långt föredrag för oss alla.

Nu har även syrran och onkel Joel kommit hit. Så nu vankas det "kvällsmat". Kräftor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0