Bluff och båg

Idag kom klänningen hem som jag beställde till mig i tron om att ha på dopet. Fy fan vilken besvikelse! Så jävla ful klänning!!! Rent ut sagt en kärringklänning. Vilken missvisande bild dom hade på den. Skulle för "skoj" skull jämföra klänning irl med bilden, men såklart hittar jag den inte på deras sida nu.
Nä, den ska skickas tillbaka! Inget snack om saken! 400 spänn vill dom ha för den också. Jo tjena. Jag skulle inte ens ge 50 kronor för den.

När till och med Peter tyckte den var tantig då är det illa! ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Men nej va tråkigt, du får kolla bland mina klänningar när ni kommer ner om du vill?

2012-08-25 @ 08:06:42
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0