Friserad!

Vi har haft finbesök här idag! Först kom farmor tillbaka med jycken straxt innan tolv. (vad skönt det var med en morgon och förmiddag utan att känna att hunden måste ut så fort vi masat oss ur sängen) Vid tolv åkte jag och hämtade Emelie nere vid bussen. Äntligen fick vi till en date. Och det bästa av allt, hon hade med sig saxen! :) Vi snackade massa skit, gick en liten promenad och jag visade henne vår omgivning, vi fikade, gosade Albin och sist men inte minst så klippte hon av mig det risiga håret.
Albin har inte haft sin bästa dag precis utan gnällt och varit missnöjd titt som tätt. Inte så konstigt med tanke på värmen som varit idag. Han har knappt varken ätit eller sovit på dagen. Men medan jag klipptes drog jag vagnen över halltröskeln och efter typ 13456 gånger så somnade han :)

Presenter fick vi också! Albin en tuff t-shirt och vi en tjusig vas som inflyttningspresent :)

Nu är pappan hemma här också och vi ska börja med kvällsmaten. Jag är hungrig!


Kommentarer
Postat av: Katti

Kan du lägga in en bild på nya frisyren?

2012-08-17 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0