Glad hund

God afton. Jag har tagit fram min virkning och kör på :) Mina tre pojkar sover allihop. Två här i soffan och en på golvet.

Tidigare ikväll var vi ner och spelade volleyboll. Så idag har jag fått träning och motion ordentligt! Tre kilometer i förmiddags. Sedan ner till Magnus på kaffe och sedan tillbaka = två kilometer. Sedan cykling ner till byn, volleyboll i en timme och så cykling hem. Så jag kunde äta mina ostbågar med gott samvete förut ;)

Albin och pappan badade förut. Lika uppskattad även denna gång. Hoppas det sitter kvar så vi slipper få en badkruka.

Nä nu ska jag virka vidare!

A just det! Nico fick äntligen hänga med ut och cykla idag. Han tycker ju det är jätte roligt! Tyvärr blir det ju inte av att vi cyklar så mycket nu när vi har Albin. Det var andra bullar förra året. Då var han ju med och cyklade så han hade träningsvärk i flera dagar. Stackarn. Men idag passade det bra när farfar gick med barn och vagn från volleybollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0