Hoppelihopp

Det har inte hänt så mycket här denna dag. Vädergudarna kunde inte enas om vilket väder det skulle bli så de varvade alla olika väder idag typ... Vi åkte in mot staden i förmiddags för att fylla upp kyl och frys. Vilket var väldigt välbehövligt! På Ica låg Albin i vagnen och charmade alla tanter :) Det var nog tre styckna som stack ner huvudet och öste komplimanger över honom. Som tack bjöd han på ett stort leende till damernas förtjusning. Han var så snäll och beskedlig under hela shoppingrundan. När vi kom hem tog Peter fram gräsklipparen och började klippa lite gräs. Jag och Albin stannade inne då himlen såg så tråkig ut. Jag plockade fram dammsugaren och moppen och hann i alla fall med köket och hallen innan lille knoddas tyckte det blev skit tråkigt. Efter lite underhållning somnade han gott i sitt gym och sov nog i två timmar tror jag. Vi hann äta mat tillsammans i lugn och ro (korv med bröd. Romantiskt) och jag hann sätta mig vid datorn lägga in våra nya poäng till Liberoklubben samt klicka hem ännu en ny premie :) Inte nog med det så klickade jag dessutom hem en Electrolux handdammsugare! Jag hade äntligen fått ihop tillräckligt med poäng i en konsumentundersökningssajt jag är med i. Så om några veckor kommer skönheten hem hit. Dock lång väntan :( Och egentligen hade jag velat ha en lila eller rosa, men får nöja mig med en grå då det var det enda dom hade. Nu på kvällen gick vi ner till M och M för att prov hoppa studsmattan de köpt till sina ungar. Det är kul att studsa! :) Sedan blev vi kvar där nere och snick snackade. Jag sippade till och med lite vin för första gången på cirka ett år nu. Det var gott. Imorgon är det dags för Albins tre månaders kontroll. Stackarn ska få sin första vaccination. Men det går säkert bra. Ska bli spännande att se om han spräckt sex kilos gränsen också. Det tror farmor i alla fall :) Och nog har han knubbat på sig en hel del nu sista tiden. Det är många veck på låren nu vilket är himla gulligt! Tecken på välmående :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0