Inte som andra...

Våran hund är lite speciell :)

För det första så har han av någon anledning sovit i eget rum och säng inatt. Som bekant är han vår skugga. Följer oss överallt (även in på toa). På nätterna sover han i sängen med oss eller på golvet nedanför och på sin höjd utanför dörrhålet till sovrummet. Men igår kväll gick han in i andra rummet och hoppade upp i sängen där. Jag tänkte att han kommer in till oss när jag släckt ner. Men icke. Han låg och snarkade och sov så gott där henne varje gång jag var vaken inatt hörde jag :)
Han har inte visat intresse alls för det där rummet sedan Josse och Onkel Joel sov där för många veckor sedan.
Kanske han tröttnat på bebisgnäll och trängas nere vid fotändan?
Han vill ha eget rum! ;)

(bilden visar hur "fint" han bäddade åt sig :)


För det andra så kan han ibland lägga sig på de mest konstiga platserna. Gärna ihop trängd intill, i mellan eller under något.
Nu när vi skulle gå ut så hörde jag honom snarka men såg honom inte.
Tillslut hittar jag honom inkilad bakom sovrums dörren.
Knäppgök nummer ett! Men en väldans söt sådan :)
Bästa jycken ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0