Kalasande

Vi var på två årskalas idag! Albins syssling fyllde år igår. Gott fika med TRE olika sorters tårtor. Jag var i sockerchock tillstånd när vi åkte hem. Skippade till och med att köpa hem lördagsgodis!!! ;) Grabben fick ett set med hink, spade och en sandkaksform i svart och med en döskalle på. Tufft ska det vara! Det roliga var att han öppnade vårat paket först och blev helt såld! Han struntade blankt i resterande paket utan skulle bara till sandlådan och provgräva med nya spaden :) (Det är inte alltid de dyra och fina presenterna som uppskattas mest) När han efter en stund grävt lite kom han tillbaka och öppnade resterande presenter. Nico var en favorit också! Han gick ofta förbi honom och satte sig på huk bredvid och sa hej. Han var även så generös att han pussade honom på ryggen ett par gånger. Så gulligt! :) Albin charmade självklart hela sällskapet och höll låda ordentligt stundvis. När vi kom hem gick vi ner till sjön och tog ett dopp. Himla skönt! Peter lagade middagen och jag fick lite gjort i växthuset. Ännu en fin sommarkväll. När vi kom in tog jag tag i att organisera skafferiet. Vid flytten blev det skåpet ett ställ-in-skåp-för-att-bli-av-med-bråten-från-köksbordet. Men nu är det fint där :) Peter badade jycken ytterligare en gång med special schampot mot skorvet. Jycken blev väl sådär lagom nöjd av att blötas ner ;) Men nu är han ren och fin och har redan gått och lagt sig i sängen. Han är klok så jag ska göra detsamma nu! Bjussar på en bild när jag och Albin var kalasfina idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina. Låter som ni haft en bra dag. Vi i Skinnarhagen hälsar. Semestern är slut för pappa nu så ikväll blir det hem till Ljungsbro.

2012-08-05 @ 10:28:56
Postat av: Linda

Hihi vad gullig han var där! Alldeles finklädd!

2012-08-05 @ 23:56:25
URL: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0