När lär man sig?

God morgon!

Jag hade tänkt få flera saker gjorda här hemma nu på förmiddagen innan jag och Albin glider mot staden.
Dock hade jag helt glömt bort att det inte längre är jag själv som styr agendan här hemma....
Hittills har jag inte hunnit mer än klä bebis, snabbduscha mig själv, mata bebis, roa bebis, brygga kaffe och nu intaga frukost i sällskap med en skrikande bebis. Visserligen är det en hel del men INGET av det jag tänkt. Nåja, det ordnar sig.
Nu är klockan snart elva. Halv två ska jag möta Therese i Norrtälje och ta en snabb fika och lämna över ungen för att kvart över två ligga i tandläkarstolen. Jag hade dessutom tänkt åka in tidigare för att hinna uträtta lite ärenden innan vi ska ses. Men vi får se.

Nu har gaphalsen somnat tydligen! :) Så jag ska snabbt svälja mitt kaffe och min yoghurt med nyplockade blåbär för att sedan göra en riktig snabb genomgång av mina tänkta sysslor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0