Ofräscha morsan

God morgon! Här ligger vi kvar i sängen. Jag har läst lite och Albin har somnat om igen här bredvid efter lite rajtantajtan på flera vis ;)

Idag är det träff med föräldragruppen igen efter sommaruppehållet. Det ska bli kul att träffas och se de andra ungarna.
Dum som jag var "orkade" jag inte duscha igår kväll, det blev så sent innan vi var färdiga med det vi höll på med här hemma och innan Albin äntligen somnade. Men sen kom jag ju på det att vi ska ju in till civilisationen och träffa folk idag! Att vara ren i håret och känna sig lite fräschare hade ju inte skadat då... Men förhoppningsvis hinner jag smita iväg och göra det nu medan han sover. Skynda skynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0