Planering på högnivå

God afton!

Här är det slapp i soffa framför tvn. Knoddas har haft en hundra gånger bättre kväll ikväll jämfört med igår. Han ligger och sover så gott sedan någon timme tillbaka. Måste vara för att han fick bada idag igen. Han verkligen älskar det!!! Benen går som propellrar och vattnet skvätter åt alla håll. Att ligga på rygg och "simma"/sprattla ryggsim är toppen tydligen :) Så roligt att se honom njuta och ha roligt.


Jag gjorde faktiskt ett ryck med städningen förut! Dammsög hela övervåningen, diskade och tvättade tre maskiner tvätt bland annat :)
Peter kom hem lite tidigare idag för prästen kom ju. Så nu har vi läget lite mer under kontroll vilket känns himla skönt! Jag har också pratat med hon som ska spela och sjunga så även det är under kontroll. Dessutom var vi ner till bygdegården tidigare ikväll och rekade lite. Tittade vad som finns, hur det ser och spånade lite på hur vi ska organisera det hela. Så min stress har lagt sig något nu. Det som vi "bara" har kvar att göra nu är att beta av våra att-göra-listor och inköpslistan. Dessa listor innehåller många punkter... Men som sagt så kommer ju syrran upp och hjälper oss nästa vecka! ;)

Nu ska jag virka lite till innan sängen kallar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0