Envisa unge!!!

Ikväll testade vi på välling igen och med den nya nappen sa det slurk så var flaskan tom! Tydligen gott.
Därefter lyckades jag natta honom riktigt snabbt och lätt men det varade bara i lite mer än en timme för då vaknade han igen och totalvägrade att somna om. Han fick komma ut och sitta med oss i soffan en stund innan han och jag gick tillbaka till sovrummet och började om med nattningsproceduren- tutta och sedan somna liggandes på bröstet. Han låg och halvsov bra länge och så fort jag lägger ner honom i hans säng tar det typ tre sekunder innan han står upp i sängen. Efter tre försök kastar jag in handduken och lämnar över till pappan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0