Myror i benen

Hej och hå, jag är trött i kroppen nu och har myror i benen. Dagen har varit lång. Först simhallen och därefter lite lunch, vidare in mot staden och det sista julshoppandet (nästan) för att sedan jobba tre till åtta. Det gick bra att jobba och det var kul! Peter och Albin klarade sig fint själva åter igen. Självklart är det ingen arg eller gnällig Albin när enbart pappa är hemma. Typiskt! Jag måste ha dåligt inflytande på ungen tydligen... Hemma var jag vid nio och då blev det sängen ganska så omgående efter att ha kvälls pinkat jycken. Somna har jag inte lyckats göra ännu dock. Det kryper i benen så jag håller på att bli tokig!!! Blir så när jag stått upp mycket och det har jag ju gjort hela eftermiddagen.

Det var kul att ha med pappan till simhallen idag! Den mesta av tiden var fri och vi fick öva på vad vi ville. Vi testade flytväst bland annat och det fungerade fin fint! Han kunde ligga och flyta helt själv och faktiskt att han accepterade ryggläget en stund :)

Nä, nu ska jag sätta igång något att lyssna på och hoppas jag somnar ifrån mina myror i benen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0