Välkommen till vårt pepparkakshus

Jag har gjort det absolut tråkigaste som finns att göra, nämligen stryka! Men eftersom jag fick hem ett paket häromdagen med mina nysydda gardiner till köket så var jag ju tvungen att stryka. Det gick bra och framför allt fort! :) Och nu är det riktigt juligt i köket.
Peter tyckte det blev lite väl puttinuttigt och jag kan hålla med honom, men till jul tycker jag det passar. Efter jul ska vi inte ha såhär mycket gardin!!!

Tack moster Helen för hjälpen med att sy!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev fint!

2012-12-06 @ 20:39:09
Postat av: Katti

Jättefint! Låt Peter sköta bilen, renoveringen och snöröjningen - det här har DU definitivt mer känsla för :-)

2012-12-07 @ 05:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0