Ajajaj!

Solen skiner så snön gnistrar idag. Det har rasat snö från taket så det har brakat, dundrat och skakat i huset. Är våren på G nu? Det kändes ju så i helgen, men tji fick vi! Det kom en hel del snö nu i veckan och senast igår kväll kom det lite till. Tack och lov gillar ju jag snön, men nu börjar jag tycka det är lite tjatigt med alla kläder och skor som ska på och av hela tiden. Kan kanske ha att göra med att det är skit jobbigt att böja sig och försöka knyta kängorna och bylsa på sig en himla massa kläder under jackan som stramar mer och mer =)

Jag har tandvärk! Det är min dumma visdomstand som börjat bråka igen, jag vet inte vilken gång i ordningen? Jag ska ta mig sjutton ta bort den j*veln! Men kan man gå till tandläkaren och få bedövning när man är gravid?


Bjussar på en bild från sommaren. Snart är vi där igen!


Sommar och sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0