Sol

Idag vaknade vi till strålande sol och plusgrader mot husväggen. Fåglarna kvittrar och vårkänslan börjar vakna till liv i kroppen. Vi har just kommit in från en lite längre promenad ut i skogen. Men usch vad jobbigt det är att gå med magen nu! Varje uppförsbacke är som att bestiga berg :)
Nico och jag har nu slagit oss ner i soffan och tänkte läsa tidning. Peter hänger tvätt tror jag och sedan ska han dammsuga. Duktig pojke :)

Har kommit på nu varför det ibland ej går att kommentera inlägg här. När jag skriver från mobilen, som nu så verkar det ej fungera. Men när inlägg skrivs från datorn så verkar det gå.... Mycket märkligt!

Skickar med en bild från skogen idag. Vi upptäckte med förskräckelse att det nya svampstället som jag och svärmor hittade i höstas har förvandlats till ett kalhygge! Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0