Summering av en lång dag

Ännu en dag till ända...
Dagen började vi 05.00 då jag inte kunde sova längre. Låg kvar i sängen och läste någon timme och slumrade faktiskt till en stund. Straxt efter 07.00 skrek magen efter frukost. Nico tyckte det var dumt att gå upp så tidigt så han fortsatte sovandet i soffan :) Men runt 09.00 ville han ut på sin morgonkiss runda. Sagt och gjort!
Vid 11.00 åkte jag faktiskt iväg och jobbade. Ja, jobbade! Det var kul men kroppen är inte van. Jag kom hem vid19.00 och då stod maten färdig på bordet! Ärtsoppa och pannkakor. Det är ju torsdag. Skönt, trevligt och mysigt att bara sätta sig och äta utan att lagat det själv.
Därefter har kvällen tillbringats i soffan liggandes. Kroppen värker både här och där efter en hel dag utan vila. Nu är sängläge intaget och vi får se hur natten blir (hoppas den inte blir så illa som den brukar efter en "ovilad" dag) dock har jag redan mina aningar och känningar. Dessutom är det ju fullmåne, vilket innebär dålig nattsömn.
Jag ska nog egentligen vara tacksam över att vara arbetslös i detta tillstånd.

God natt!


Ps. Kul att ni kommenterar. Men ännu roligare om ni skriver vem ni är också! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0