Vecka 32

Idag går vi in i vecka 32. 77,5 % har passerat och det är 63 dagar kvar till beräknad födsel. Det ni! =) Jag känner riktigt gravid vissa dagar och andra dagar inte alls... Idag är det en sådan dag, än så länge. Men det är skönt att inte alla dagar består av värk, onda sparkar, spänningar och sammandragningar. Det är en lustig och konstig känsla att inte kunna ge sig ut på en ordentlig promenad med jycken. Jag är ju liksom van vid det. Men i vår, ja då får vi ta igen alla förlorade promemader!  

Inatt har det nog snöat nonstop för det har kommit en himla massa och snöandet fortsätter än. Tror nog det har kommit snart två decimeter. Än är det tydligen inte vår...

Imorse kom stoooora lastbilen med vagnen! Så nu vet ni vad vi gör ikväll när Peter kommer hem från jobbet. Jag får snällt vänta otåligt med att öppna kartongen. Så ni kan gott vänta er bildinlägg här ikväll.

Igår bokade jag tågbiljetten ner till Linköping. Så på måndag morgon tar jag och Nico bussen här hemifrån, in till Stockholm central för byte till tåget. Det var länge sedan vi åkte tåg nu. Tur att han gillar det- åka buss, tunnelbana och tåg. Oj, jag glömde ju rulltrappan =) Han är ju världens bästa jycke!

Nu ska jag påbörja mitt andra virkningsprojekt (hoppas jag). Får se om jag får rätsida på det hela på egenhand....  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en bra dag. Jag vet att Nico klarar allt åkande, men gör du? Ser fram emot att ni kommer!

/mamma

2012-02-15 @ 15:50:12
Postat av: Anonym

Jättefin vagn. Filten passar ju perfekt, så knytet kommer nog att trivas bra där i.

/ mamma

2012-02-15 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0