Det tar sig....

Som bilden visar så virkar jag på för glatta livet. Tycker själv att det går relativt fort ändå :) Håller jag samma tempo som nu så är jag snart klar.

Idag har vi varit ute ett par timmar på förmiddagen. Termometern visade -6 grader, men det kändes ej. Helt vindstilla och jätte härligt! Jag passade på att sandpappra spjälsängen vi köpte begagnad för ett par veckor sedan och nu är det bara lite färg som saknas och madrass såklart då :) Men sedan är den komplett! Peter eldade i tunnan för glatta livet, så han har luktat grilladkorv resten av dagen. Inte jätte mysigt kanske enligt mig.
Igår var vi äntligen och köpte en ny spark till mig (Peter eldade ju upp den gamla slitna och fina som fanns förra året!). Den nya är inte ny utan gammal och begagnad precis som jag ville :) men den är ny för mig. Sparkföret var ju perfekt denna dag också. Ibland har man tur.
Nej nu är det dags att sova! Kanske läsa några sidor först och lyssna på vinden som börjar vina utanför. Vem vet, kanske vaknar upp till mera snö imorgon? Kan ju hoppas att snö molnen når ända hit till mig :)
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0