Försök att starta en blogg

Hej på er!

Som rubriken lyder tänkte jag försöka ge mig på att starta en blogg. Innehållet kommer huvudsakligen vara vårt vardagliga liv, som kommer bli något helt annat än vad det tidigare varit. Vi kommer mestadels rikta oss till våra nära och kära som vi bor en bit ifrån och ej kan träffa så ofta. Men självklart är även ni andra välkomna att följa oss på vår framtida resa.

När jag skriver vi så syftar jag på mig Jessica och min sambo Peter. Vi har även en fyrbent liten familjemedlem vid namn Nico och nu i April 2012 väntar vi vår första "riktiga" människovalp. Vi väntar och längtar, försöker planera och förbereda oss för det som komma skall.

Nu har ni fått en liten presentation av oss och jag hoppas även Peter kommer kika in och skriva några rader ibland. 

Hej så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0