Frustrerad till tusen!

Idag var det min tur, vaknade med irriterad hals och snorig näsa. Jag hatar att vara förkyld!

Igår var jag hos Therese och hon försökte lära mig virka. Måste ju fördriva tiden med något =) Hon lyckades iallafall få mig att få kläm på lösmaskor, halvstolpar och smygmaskor. När jag kom hem på kvällen satte jag mig för att fortsätta på egen hand... Gick väl sådär eller gick inte alls. Har nu suttit hela förmiddagen och försökt få till det, men ännu har jag inte lyckats och jag fattar inte vad jag gör för fel? Har repat upp hundra gånger nu och glatt fått börja om från noll. Ska väl ge mig på det om en stund igen, tillslut måste jag väl lyckas tycker jag.

För övrigt så går vi in i vecka 28 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0