Ingen framgång...

Jag fortsätter kämpa på med min virkning. Dock utan framgång... Jag får ju till rutan, men den blir inte som den ska på de två sista varven. Den blåa rutan är den rätta. Den rosa som jag håller på med får heeeela tiden en rund form hur jag än gör! Snart är jag flint skallig :) Har försökt få till en ruta i TVÅ dagar! Känn på den ni...

Annars så är min förkylning värre. Igår kväll blev jag som slagen med en klubba i huvudet. Tack och lov sov jag gott nästan hela natten. Det är inte så vanligt längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2012-01-19 @ 17:03:08
Postat av: Jessica

Vem där???

2012-01-20 @ 13:19:40
Postat av: Katti

Det gläder mig att du är så ihärdig. Det blev ju jättefin till slut :-)

2012-02-19 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0