Kvällsrundan

Nu så har husse och jag varit ute på våran kvällsrunda och jag ligger i hans knä som vanligt, usch vad halt det är ute nu, fast bättre det än att bli blöt om öronen iofs. Det var mörkt hos dom snälla grannarna så jag sket i att gå in där och titta, men ibland så är det tänt och det kan betyda att man kanske får komma in och hälsa på och äta kakor ! Tidigare ikväll var vi och hälsade på hos husses mamma och skulle äta sa dom, men tji fick jag, dom åt allt möjligt gott till middag men det enda jag fick var lite knäckebröd och en plätt, trots att jag gjorde mitt bästa för att charma dom och kanske få lite mera smakbitar, men bättre lycka nästa gång får man hoppas. Några katter såg jag inte röken av den här gången heller, jag VET att dom finns där någonstans men har inte lyckats nosa rätt på dom än...

Nu ska vi nog gå och sova snart, vaknar jag inatt och får lite tråkigt så går jag nog upp och spontanskäller lite, i brist på annat att göra ;)

God save the Queen !

//Nico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0