Produktiv dag

Idag vaknade jag vid fem snåret, vilket har blivit väldigt vanligt sedan en tid tillbaka. Efter tappra försök att somna om och snurrande fram och tillbaka gick jag istället upp, la mig i soffan och läste bok. Vid sju började magen kurra så det var bara att göra lite frukost, då piggnade även Peter till och kom upp åt med mig (han är ledig idag). Vid halv tio packade vi bilen med pantburkar och återvinningsskräp och styrde mot "tippen". Sedan vidare in mot Norrtälje för mathandling. Vi tävlade med pensionärerna inne på Ica :) Tittade även till lägenheten och införskaffade nya fräscha blommor till visningen som är på söndag igen (håller tummarna). Sedan var vi hungriga och väl värda lite Donken mat! Nu är vi hemma igen sedan en stund tillbaka och jag har lagt mig på sängen för att vila lite, trött redan... Peter är ute och "fixarjockar" med något, eldar kanske?
Nä nu får det vara bra för denna gång. Mina ögonlock är tunga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0