Färdig!

Ett läkarbesök, besök på Apoteket och intag av en dos Betapred och Tavegyl senare sitter vi nu i bilen och styr söderut. Läkaren tyckte det såg jätte märkligt ut och kunde inte säga vad det kan vara. Hon gissade på en allergisk reaktion av någon växt eller dylikt. Men jag vet med 99% säkerhet att jag inte var ute i torsdags och gick emot något... Nu vänta och se om pillrena hjälper. Om inte får jag uppsöka akut imorgon och kollas av en hudläkare. Hon ville skicka mig till hud redan nu egentligen, men hudavdelningen här i stan har semester stängt. Jag hoppas det lindeas något nu för i natt har jag haft ont och kan inte ligga som jag vill. När jag sedan går upp har låret svullnat så det stramar som tusan innan det "mjukats" upp. Tur att det är fint väder idag så jag kan ha en luftig kjol! Byxor hade jag nog inte klarat att ha på mig... Men i alla fall var hon nästan helt säker på att det inte är något som smittar. Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0