Landet

Då andas vi lantluft igen. Har precis kommit ut till sommarstugan efter kalasande hos onkel Joel. Vi hann även med att hälsa på en barndoms vän till mig och hennes familj i förmiddags. Deras nya medlem var inte stor. Cirka sju veckor förtidigt född och nu en månad ung. Jisses vad liten! Vågade knappt peta på den lille krabaten :) Men det var roligt att ses. Vi har nog inte setts på fyra år kanske. Känner att det blir en tidig kväll i dag också. Såhär trött jag varit de sista dagarna vet jag inte när jag var sist? Men från det ens till det andra så är mins utslag och blåsor mycket bättre i dag! Blåsorna på armarna har börjat torka ur och jag är inte alls lika öm. Tur det för i dag har det blåst kallt och långbyxor varit ett måste. Tack för i dag slut för i dag


Kommentarer
Postat av: Janina

Jag har ingen aning vad vi ska göra :/ tycker jag försöker ändå, promenerar och springer några dagar i veckan iaf. Det enda jag kan göra är att lägga om maten (aka. sluta unna mig för jag har bra kost redan).. Gick upp 22 så jag får vara glad att dessa 13kg försvann fort iaf! :)

2012-07-24 @ 12:11:41
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0