Ledsen bebis

Oj oj vilken missnöjd bebis vi haft i dagarna två!!! Gissar på att han tycker det är varmt, klibbigt och kvavt. Får jätte svårt att komma till ro och sova på dagen vilket leder till att han blir jätte övertrött och inte vet var han ska ta vägen eller göra utan blir skit förbannd, ledsen och frustrerad. Vi blir även vi ganska frustrerade när vi inte lyckas på honom nöjd och glad vad vi än försöker med... I skrivande stund sover han äntligen en ordentlig lur i vagnen, på mage :) Igår när Albin och jag var inne i stan och träffade Therese och Micke ville han inte alls visa sig från sin bästa sida... Men jag förstår honom, det var äckligt varmt inne i stan! Bättre och stanna här ute på landet där det fläktar skönt och man kan ligga med rumpan bar på gräsmattan :) Jag tyckte det var himla kul att träffa dom igår! Snacka lite skit och äta pizza. Nog tyckte Albin det också stundvis för han smilade upp sig ordentligt till Micke när han bland annat visade honom den fina regnbågsflaggan ;) Tror också att Albin är inne i ett tillväxtsprång. Delvis med tanke på all missnöjdhet men också att han vill äta minst tre gånger per natt igen. Det är jobbigt för mamman! Men jag hoppas han snart kommer över det igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0