Mammarenovering

Farmor/svärmor har varit här nu ikväll. Vi åt lasange och hon myste med Albin. Jag fick massage och akupunktur så ni är jag en pigg och alert mamma igen ett tag :) Jag slog på stort efter det och tappade upp ett bad dessutom. Fast först badade jag tillsammans med Albin för första gången. Det var mysigt och han accepterade läget, fast han var bra tveksam emellanåt. Jag tvättade håret, rakade benen och filade fötterna. En helkropps renovering kvällen till ära. Mycket skönt och behövligt. Känner mig redan piggare. Jag tog till och med med mig boken till badrummet och tänkte ligga i badet och läsa lite. Men tji fick jag! Pojken blev hungrig så det var bara att masa sig upp ur det varma och väldoftande vattnet... Jag försökte vara förutseende och mata pojken innan vi hoppade i badet, men han tokvägrade att äta ens en droppe. Busungen! :) På tal om något helt annat så är jag nästan röd som en kräfta. Medan Albin som på dagen passade jag på att sitta i solen en stund. Och det syns kan jag säga ;) Tack och lov gör det inte ont. Ännu.... Med tanke på att Albin sov så oroligt inatt så kanske vi har en förklaring. Han har varit gul geggig i höger öga idag och lite lite svullen och röd. Så han kanske har något skit kroppen helt enkelt. Dessutom har han ett sår på insidan av underläppen. Antingen har det varit en blåsa eller också har han rivit sig. Hur som helst så verkar han inte lida av det och det är det viktigaste :) Det har märkts att även han är sliten efter den gångna natten. Hans förmiddagslur höll i sig i nästan TRE timmar, på mage på filten ute :) Efter det har han hunnit med ytterligare två kortare lurar och nu ligger han och snusar här på mitt bröst. Tyvärr har jag ingen bild att bjussa på från idag. Bilderna från när vi badade blottar mina tuttar och så gästvänlig att vida er dem är jag inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0