Morgonsurr

Natten har väl varit hyfsad. Lillskiten vaknade dock enbart en timme efter sista inlägget igår och ville käka. När han var mätt och belåten hann jag inte mer än lägga ner honom igen så förvandlades han till världens ledsnaste och argaste bebis... Jag och Peter turades om att försöka trösta och efter lite mer än en timme, efter ett lyckades han somna igen vid bröstet. Vid tre var det dags igen för lite käk. Tack och lov ingen ledsen bebis denna gång. Sedan vid halv fem var det dags för lite frukost tyckte han. Och när han ändå höll på tänkte han så körde han på med att sköta magen lite igen :) Oj vad han låg och klämde och tog i. Vi slapp tack och lov ett sånt där jätte lass igen. Jag trodde de skulle bli svårt att få honom att somna om igen efter blöjbytet och allt, han såg så pigg ut... Men icke. Han slocknade typ på två röda när jag lagt ner honom igen, mätt, torr och belåten :) Istället blev det jag som fick svårt att somna om. Ligger här i sängen och tittar ut på himlen som faktiskt är blå mellan trädtopparna och en sol som skiner. Typiskt att det typ alltid är fint väder tidigt på morgnarna. Dock är det enbart tio grader varmt/kallt. Kollade vädret just och självklart ska det regna även i dag. Förvånad? Det är inte jag... Så vi får väl se vad vi hittar på. Regn är ju perfekt städa och plockväder annars och sådant har vi ju massor av att göra ;) Jag, mamma och pappa lyckades faktiskt med att röja fram soffan och sätta ihop den igår kväll när de andra var och paddlade. Ytterligare ett steg åt rätt håll med att trolla fram vårt hem! :) Knåpade ihop en bild kavalkad åt er, såhär på morgon kvisten :) Som ni ser ligger Albin på sidan och det gör han jämt numer. Så fort man lägger ner honom i stort sett någonstans så drar han upp knäna och rullar över på sidan. Så mysigt att se honom hålla på att greja och utvecklas till en liten individ med alldeles egna vanor och later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0