Världens finaste bajsare ;)

Kom i säng vid tolv igår Albin somnade på soffan och det är så skönt att man lättare kan flytta honom nu. Man kan faktiskt till och med lägga ifrån sig honom ensam en stund i vaket tillstånd utan att det blir gap och skrik på två röda. Han kan ligga och filosofera för sig själv och snacka skit med intet :) Det är skönt och underbart att skåda och lyssna på!
 
Annars så har vi nu på morgonen haft en bajsstund ;) Han skötte äntligen magen! Jag riktigt såg och hörde hur han kämpade här bredvid mig och prutt på prutt ekade där bak. Tillslut så gick han segrande ur striden och det med bravur! Vi hann inte bort från skötbordet innan nya blöjan var full den med. Därefter ett lass på skötbordet också när vi ändå håller på :) Men jag trodde nog det skulle vara av det hårdare eller trögare slaget, men icke! Det var nog det lösaste/vattnigaste lasset på två månader. Konstigt! 
Nu har jag en helt utslagen bebis bredvid mig i sängen som sussar sött. Jag däremot ska försöka hålla mig vaken nu för vi måste åka in mot staden och Bvc redan innan klockan elva.... Ska läsa lite nu innan jag går upp och gör mig iordning. 
Tjing pling!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig kille!

2012-07-05 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0