Åka bil och handla

Det har varit en bra dag såhär långt. Albin somnade om så skönt efter maten i förmiddags och jag kunde lägga över honom i vagnen utan att han vaknade!!! Jag hann sminka mig, byta kläder, skriva klart inköpslistan, pumpa ut mjölk, sortera och gå och slänga in en maskin tvätt. Sen var jag tyvärr tvungen att väcka honom så vi kunde åka och handla. Men han somnade igen så fort bilen började rulla :) Framme i affären vaknade han igen och tyckte inte alls det var roligt att vara på ICA. Men när vi stod i kön somnade han igen. Vaknade gjorde han när vi var hemma igen :) Jag har plockat in maten, hängt tvätten och matat bebis nu. Dock tror jag att all den senaste maten är uppspydd nu... Det har kommit ett par rejäla omgångar här nu. Tack och lov inte lika kraftiga som igår.
Man ska inte ta ut någon seger i förskott...

Det härliga är att han sitter och flinar trots allt! =D

Nu väntar vi på att pappa Peter ska komma hem till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0