Efter regn kommer solsken

Peter kom hem vid fyra från jobbet och hade solsken med sig! Så vi gick ut på en promenad, äntligen! =) Jycken satt och tittade ut halva dagen och hade ingen brådska med att ge sig ut i regnet =) Men nu äntligen kunde han bege sig ut och lätta på trycket.

Vi gick nästan vår tre kilometers runda. Halvvägs hittade vi dessa sötnosar. Detta om något är ju sommar =)





Kvällsmaten intogs faktiskt ute i kvällssolen. Det hade man inte kunnat tro tidigare på dagen.
Efter middagen var jag redo att bege mig ut att springa, men i samma veva kom Peter ut med trimmern och tänkte ansa hunden. Så jag stannade hemma och underhöll Albin istället. Jag satte honom i bärselen och tog fram damsugaren. Konstigt nog verkade det gillas för han somnade mitt i allt oväsen och skumpande hit och dit =) Damma gjorde jag också så nu är det hyfsat fint här hemma igen. Fördelen med att bo litet är att det går fort att städa.





Nu har alla mina tre pojkar gått och lagt sig och jag tänkte göra dem sällskap.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0